Mijn IP adres is niet beschikbaar op mijn telefoon, hoe los ik dit op?

Mijn Wifi verbinding hield er ineens mee op. Ik heb de telefoon al een paar keer aan en uit gezet en de Wifi verbinding ook, maar hij maakt nog steeds geen verbinding met het internet. Als ik bij mijn geavanceerde instellingen kijk op mijn telefoon, staat daar dat mijn IP adres niet beschikbaar is. Dit lijkt mij dan de oorzaak. Hoe los ik dit op? (heb niks veranderd in de instellingen, gebeurde ineens)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (1)

Ga op je pc en open opdrachtpromt
Typ in ipconfig en dan zie je staan ip-4 ofzo dan staat daar naast 192.168.178.xxx typ dit in uw webbalk en log in op het aders meestal naam als je ziggo hebt draadloos en pass is dan draadloos
Dan als je ingelogd bent zie je onderaan wie er op de router is aangemeld als die van jou er niet bij zit kan het zijn dat je ip op zijn of je moet je router opnieuw instellen even stekkertje eruit en 5 seconde wachten en weer erin doen van router dan moet hij het weer doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag of iemand anders hem even kan ressetten