Hoe een Google Domain betalen zonder creditcard?

Ik zou graag een Google Domain aan willen schaffen alleen ik heb geen creditcard, is er een manier om dit alsnog te doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
4.2K

Het beste antwoord

Zonder creditcard kunt u Google Domain niet betalen, tenzij u een beheerdersaccount heeft.
Meld u in dat geval aan met uw beheerdersaccount (eindigt niet op @ gmail.com).
Ga vanaf de startpagina van de beheerdersconsole naar Facturering.
Klik naast uw abonnement op Acties en vervolgens op Factureringsaccount openen.
Klik op Betalingsmethoden beheren.
Klik op Betalingsmethode toevoegen.
Selecteer Een bankrekening toevoegen.
Voer vervolgens uw bankrekeninggegevens in en sla uw wijzigingen op. Verifieer uw bankrekening als volgt: binnen de komende 3 dagen verschijnt een kleine testbetaling van Google op uw bankrekening. Voer het exacte bedrag van deze aanbetaling in op de pagina met uw betaalmethoden.
______

Je kunt wel met een debit card betalen. Deze hoeft niet zo duur te zijn:
https://www.debitcard.nl/debit-card-aanvragen/
SimonV
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Een debit card is geen oplossing?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee want ik ben onder de 18