Hoe kan ik zorgen dat ik weer email ontvang op gmail?

Ik kan geem email ontvangen op Gmail, ik heb geen volle inbox want ik gebruik 2% van mijn totale geheugen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
SimonV
6 jaar geleden
Wat bedoel je precies?
Als iemand jou een e-mail stuurt, krijg je niets in de Inbox van Gmail?
En ook je spambox is leeg?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dat klopt. ik krijg helemaal niks
SimonV
6 jaar geleden
Staat hier iets verdachts?
https://security.google.com/settings/security/activity Iedereen die je mailt, krijgt geen melding dat er iets mis is gegaan met de verzending?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, alleen mijn computer, iphone en ipad
SimonV
6 jaar geleden
Hier staan nog wat tips: https://productforums.google.com/forum/#!topic/gmail/fcjqXOAeM_o De oplossing was hier dat de filterinstellingen te streng waren ingesteld.
Settings->Filters. I
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik ontvang weer email. bedankt :D
SimonV
6 jaar geleden
Wat was nu de oorzaak?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik had IMAP uitstaan

Antwoorden (1)

Mogelijke oorzaken:
De mail komt misschien direct in je spambox terecht.
Je filterinstelling kan te streng staan. Zie Settings->Filters.
Je mail wordt misschien doorgestuurd naar een ander account. Zie Settings->Forwarding.
Je mail kan uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd zijn. Zie:
https://security.google.com/settings/security/activity

Als je de mail met een e-mailprogramma binnenhaalt: de instellingen bij POP/IMAP staan misschien niet goed.
In dit geval bleek IMAP uit te staan.
SimonV