Hoe kan ik binnen gekomen berichten openen in outlook 2016?

Mijn berichten komen binnen en als ik erop klik gaan zij open in het zijvenster, maar als ik naar de betrokken webpagina's wil gaan krijg ik volgend bericht (zie bijlage)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als ik die melding zo bekijk, dan lijkt het erop dat je deze melding op het werk krijgt? Zo ja, dan zou ik inderdaad systeembeheer even vragen om hulp

Antwoorden (1)

Zoals de pop-up weergeeft zijn er bepaalde voorzieningen getroffen waardoor links in e-mails niet directe te openen zijn. Mijn ervaring is dat je dit doet omdat mensen klakkeloos allerlei spam openen en virussen/malware/cryptolockers binnenhalen. Neem hierover contact op met de servicedesk.