Hyves gadget bewerken

Als ik een filmpje als gadget op mijn hyves heb staan en ik vervang de code van het filmpje door een andere code, blijven dan de reacties die mensen hebben gegeven op dat filmpje wel staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, zolang je hem niet verwijderd, of opnieuw plaatst, maar dus alleen bewerkt. Dan blijven de reacties gewoon staan!

Toegevoegd na 40 minuten:
ik heb het even getest
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij niet. De reacties zijn gelinked aan de code. Als je de code verandert, veranderen de reacties dus ook.
Maar, je kunt vijf 'gadgets' tegelijk op Hyves hebben. Dan kun je de reacties toch gewoon laten staan en er een nieuw gadget bij plaatsen?