ik kan me niet meer op de wifi, hoe kan dit?

ik heb een A3 2016 en ik kan het wifi netwerk niet meer vinden op mijn mobiel, hij heeft het 2 jaar gewoon gedaan. Ik heb wifi van ziggo, en heb al de wifi aan en uit gedaan en mijn mobiel ook.
Wat kan ik nog doen om het te verhelpen?
ik zie graag antwoord! ;)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Pieter2011
4 jaar geleden
Misschien handig om deze checklist even te proberen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/doet-het-niet/wifi
Als dat niet lukt, kun je natuurlijk altijd de klantenservice van Ziggo bellen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Gelukkig is dit na een tijdje weer weggegaan. Ik ging een weekend weg en toen ik terug kwam was het over. Wel heel apart....

Antwoorden (2)

Probeer eens de Ziggo Modem/Router uit te zetten en dan weer aan.
( Als de router een fout heeft komt er ook niks meer op de WiFi )
4 jaar geleden
Als je je wifi wel kan vinden op je laptop. Is er een kans dat het is geblokkeerd in dat geval raar ik aan om al je bestanden op je laptop te zetten en je mobiel te herstellen hopen dat het werkt.