Als Google mijn website pagina's heeft geïndexeerd, stijgen ze dan nog in ranking?

Ik maak gebruik van verschillende tools om de SEO te meten van de website van een klant. Google geeft aan dat de nieuw SEO vormgegeven pagina's zijn geïndexeerd. Betekent dit nu dat deze pagina's in Google hun hoogste positie bereikt hebben, of groeit dat nog? Of kan ik dan alweer aan de SEO gaan sleutelen om de ranking te verbeteren?

Mijn vraag dus in het kort: is het slim om weer aan de SEO te gaan sleutelen zodra deze pagina's geïndexeerd zijn, of moet ik nog een poosje wachten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan altijd aan de SEO gaan sleutelen (of het slim is?). En geindexeerd worden de pagina's na verloop van tijd (als er wat veranderd is) ook wel weer. de resultaat (ranking) in meestal pas na een week of 4 zichtbaar.

Het beste antwoord

Na het aanmelden bij Google is het zaak dat uw site zo veel mogelijk bezocht is om te stijgen in de ranking. Als iemand een zoek sleutel invult dan is het voordeel om aangemeld te zijn dat uw site ook verschijnt als die woorden voorkomen in uw metagegevens in de header van uw pagina's.
Uzelf kan daar natuur ook aan meewerken door uw site overal bekent te maken door die bv in te vullen in uw automatische handtekening in uw email zodat bij elke mail ook uw site verzonden is.
Ook kan u die zelf meermaals per dag openen, rechtstreek of via een zoek sleutel.
Dat zijn allemaal middelen om snel omhoog te gaan in de ranking.