Als ik de fotos van de laptop afhaal, blijven ze dan wel op onedrive?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.9K
Pieterke
4 jaar geleden
Voorzover mij bekend wel. Je zou het met 1 foto, die je nog fysiek in je bezit hebt - kunnen proberen.

Antwoorden (2)

Nee, als je Onedrive wordt gesynchroniseerd met je laptop, dan worden bestanden die je op je laptop verwijdert, online in Onedrive in de prullenbak geplaatst. Na 30 dagen worden ze definitief verwijderd.
bamibal
4 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe ze op OneDrive gekomen zijn en waar je ze weghaalt.

-Als de foto's op de laptop gesynced staan onder de OneDrive-map en je haalt ze daar weg, verdwijnen ze ook Online. (en andersom ook, wat je online weghaalt verdwijnt ook op je PC onder map met het blauwe wolkje).

-Als je de foto's handmatig hebt geüpload en ze staan daardoor onder de OneDrive-map, maar ook nog op een locatie op een van je harde schijven, en je haalt de map of foto's weg op de hardeschijf dan verdwijnt er niks van de cloud.
Toegevoegd op 30 oktober 2019 11:00: afbeelding
Plaatje bij antwoord