Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Telkens als ik van wifi wil switchen moet ik het wifi wachtwoord opnieuw invoeren, hoe los ik dit op?

Wij hebben thuis 2 wifi netwerken ziggo1 en ziggo2, maar als ik van ziggo1 naar ziggo2 wil gaan, dan moet ik elke keer opnieuw dat wachtwoord invullen. Er komt dan in beeld te staan dat het wifi wachtwoord fout is, terwijl ik hem alleen wilde connecten. Het is geen nieuw netwerk en eerst deed hij dit niet. Als ik van ziggo2 naar ziggo1 wil, dan gaat dat gewoon prima en hoef ik geen wachtwoord opnieuw in te vullen. Weet iemand hoe je dit oplost? Ik heb IPhone 7 met ios 13

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.7K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verbinden met WiFi als het wachtwoord fout is lijkt me lastig,
Weet je heel zeker dat dat niet het probleem is?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als ik de wifi aan klik, gaat hij eerst laden en vervolgens komt er in beeld dat het wifi wachtwoord onjuist is en opnieuw moet proberen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zijn de wachtwoorden van Ziggo1 en Ziggo2 hetzelfde? Zo nee, dan is dat waarschijnlijk het probleem. Zou je de netwerknamen eens kunnen aanpassen (in je router) naar 2 compleet verschillende namen (bv Wi-Fi beneden en Wi-Fi zolder). Het kan namelijk dat je telefoon deze twee netwerken ziet als dezelfde door de naamgeving. En dan kan het wachtwoord dus niet kloppen
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De wifiwachtwoorden zijn compleet anders en de naam van het netwerk ook, ik had alleen voor het gemak ziggo1 en ziggo2 gebruikt, omdat ik dacht dat het anders ingewikkeld zou worden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding