Hoe kan ik de settings in Chrome weer omzetten naar Nederlands?

Als ik in Chrome naar een bedrijf zoek, komt de bijbehorende informatie gedeeltelijk in het Grieks. Dit kan ook wel kloppen omdat ik er laatst ben geweest, maar hoe zet ik dit weer terug naar Nederlands?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Amadea
4 jaar geleden
Is het wel Chrome dat dit veroorzaakt of gaat het om Google?

Antwoorden (1)

Bij chrome://settings/ staat een aardig eind naar beneden gescrold de instelling Talen waarin je jouw voorkeurstalen kunt vastleggen.

Maar ik denk niet dat het daardoor komt dat je Griekse informatie te zien krijgt, want dat wordt door de gebruikte zoekmachine bepaald. Welke zoekmachine gebruik je? Als dat Google is dan moet je zorgen dat links onderaan Nederland komt te staan in plaats van Griekenland. Bij https://www.google.nl/preferences?hl=nl&fg=1 kun je de regio aanpassen.
Amadea