Hoe zet ik foto,s over van mijn Samsung telefoon naar dep.c.?

Ik krijg een bepaald aantal foto,s niet overgezet van mijn telefoon op mijn p.c. Het betreft een aantal vakantiefoto’s,die ik wil gebruiken om een fotoboek te maken. Met de andere foto.s is het geen enkel probleem. Het lijkt wel of de p.c.ze niet herkent. Ik hoop hier op een oplossing.
Ik heb een Samsung galaxy J5

4 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Thecis
4 jaar geleden
welke melding krijg je met het kopieren?
En hoe kopieer je de foto's? Soms kan het helpen om ze per een paar (of per stuk) te kopieren. Is wel wat meer werk.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Google foto's is een goede oplossing

Antwoorden (1)

Ga naar je Galerij tik de fotobestanden aan die je wilt versturen naar je mailbox. Versuur de foto's vervolgens via je mail op je mobiel naar je eigen mail. Download ze via je computer.
Staat waarschijnlijk onder de map afbeeldingen te openen met verkenner.