ik zie veel medische sites die ritaline aanbieden zonder recept en uitsluitend via bitcoint, mag dat?

mogen die websites online zijn? of zijn die websites op te sporen naar een adres toe?
ook staan die site gewoon op google en niet uitsluitend op het dark net

4 jaar geleden
in: Internet
1.3K
popeye
4 jaar geleden
Mogen die websites online zijn?
popeye
4 jaar geleden
Maar morgen die websites online zijn?
TurfGraver
4 jaar geleden
Waarom denk je dat je met bitcoin moet betalen? :/

Antwoorden (1)

Nee, ritalin mag niet vrij verhandeld worden.
Hoe populair ook, het is illegaal om ritalin te verhandelen en het hoofdbestanddeel Methylfenidaat staat op lijst 1 van de opiumwet als 'harddrugs'. De (door)verkoop buiten de apotheek om is strafbaar.