Ik krijg iedere keer een popup van een waarschuwing van een virusprogramma. Hoe voorkom ik zo'n popup?

er staat niet bij welk virusprogramma het is, maar ik denk van AVG7

Toegevoegd na 15 minuten:
Attention! Your web page request has been cancelled.
This web site refused your connection as it was reported as a malicious request. This can be caused by Viruses, Trojans or Malware found on your computer.

In order to resend your request to the website, press Resend request (please note, this action may cause a permanent block of your computer by the requested website)

In order to activate your security software, please press Fix Now (recommended)

Toegevoegd na 16 uur:
Misschien windows in veilige modus starten? Ik denk dat het programma steeds actief is als ik op internet zit. Wat moet ik dan doen als ik in veilige modus zit?

Toegevoegd na 17 uur:
Als ik bij eigenschappen van de de melding kijk zie ik:
http://malwaretestlist.com
Ik ben nu AVG en een virusscanner van Windows aan het draaien

Toegevoegd na 17 uur:
Sorry ik heb de link niet goed getyped: Het moet zijn:

http://malwaresiteslist.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
AWM
13 jaar geleden
Het zou heel erg helpen als je ons even de tekst in die pop-up meldt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je op 'fix now' klikt? Is het dan weg, of krijg je nog meer pop-ups? (die dan wel allemaal cancellen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een Hoax. Dat programma is zelf een virus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fix now wil niet helpen

Het beste antwoord

Download en installeer Malwarebytes en scan daarna je PC.

Malwarebytes vind je bv hier:
http://majorgeeks.com/downloadget.php?id=5756&file=15&evp=693ee0b20204960edfd909666f809b26
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt erop dat alles is opgelost 10 punten!!!!!

Andere antwoorden (1)

Je PC is besmet.
Ik heb een manier gevonden die je misschien kan helpen, maar het verhaal is lang, en in het Engels.
Het staat in deze link:
AWM