Heeft er iemand een foto simpele bewerking site?

Hoi!
Ik wil graag een hoofd van iemand anders plakken in het hoofd van een cartoon. Nou weet ik dat het het makkelijkst is als ik photoshop gebruik maar aangezien ik daar niet handig mee ben en het thuis niet heb moet ik toch een andere manier vinden.

Ik heb al geknoeid met paint maar zoals vele dat wel weten ziet het resultaat er niet uit. Ook ben ik al wezen googlen maar zelf daar kwam ik niet echt ver mee.

Dus mijn vraag aan jullie is ...
Is er een site, of een programma (om te downloaden, het liefst gratis) die deze functie heeft? Of is photoshop op dit moment de enige mogelijkheid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
35.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan wel aan photoshop komen hoor maar moet je wel weten hoe je er een beetje mee moet omgaan>
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat weet ik. Ik werk er zelf wel wekelijks mee op school, maar omdat ik er niet zo handig in ben en ik het niet op mijn eigen laptop heb (ook niet van plan om het aan te schaffen) ben ik opzoek naar een ander iets :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm oke ja heb het ook op mijn school gehad maar je kan proefversie nemen en eventueel volledige maar anders zal er weinig zijn ben ik bang

Het beste antwoord

http://www.faceinhole.com/

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je zelf een account aanmaakt op http://www.faceinhole.com/ kan je zelf bepalen welk gezicht in welk `hole` komt. Zie `Make your own scenario`
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Www.picknick.nl of com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer gimp. 't Is gratis en 't kan heel veel dat photoshop ook kan.

http://www.gimp.org/downloads/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu al het allerbeste antwoord van de dag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL.
Wat is er eigenlijk met die originele Frank Boeijen-vraag gebeurt? Gebeurt niet vaak dat ik nieuwe woorden leer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ach ik snap het wel hoor. Het was totale meligheid van mij, en sommige mensen kunnen daar niet tegen.
Al viel hij wel volledig binnen de regels! De reden voor verwijdering sloeg nergens op: "Je vraag is niet gericht op algemene kennisvermeerdering" Met als uitleg: " Dit is geen vraag, maar een uiting van je eigen mening of ongenoegen." Nou sorry hoor. Of de vraag nou serieus was of niet, dat kan ik er in ieder geval niet uithalen! Maarja humor is ook een lastig ding
Www.pizap.com is een hele goede site!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om een hoofd uit een afbeelding te snijden en in een andere afbeelding te monteren, zul je met lagen moeten werken. Veel fotobewerkingsprogramma's kunnen dat niet. Gimp is inderdaad één van de weinige uitzonderingen, maar online kan ook. Probeer deze website maar eens: http://pixlr.com/editor/
Met de lasso kun je simpel een uitsnede maken.
Pieter2011
12 jaar geleden
www.photofunia.com