Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik ineens foutmeldingen bij films streamen via hotspot?

Via mijn oude Samsung tablet streamde ik tijdens nachtdiensten via mijn mobiele netwerk (hotspot) films. Dit werkte ineens niet meer, ik dacht doordat mn tablet te oud werd. Nu heb ik een gloednieuwe Chroombook maar ik krijg weer foutmeldingen. Het is waarschijnlijk niet dat het internet te langzaam is want ik heb eerder films gekeken via deze apps en deze hotspotverbinding. Het is niet dat het laden te lang duurt, ik krijg gelijk een foutmelding. Feiten:

- Internet doet het (Youtube, muziek, downloaden, advertentiefilmpjes bij onderstaande apps)
- Videoland zegt "Deze video kan niet worden afgespeeld, probeer het later opnieuw"
- NPO start zegt : Afspelen mislukt
- Pathe Thuis zegt: Fout bij afspelen, probeer de film opnieuw te starten. (fout: unknown_error message: null)
Wie weet de oplossing?
Update: Het betreft alleen de apps. Via de browser wil alles wel streamen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dan zou ik je ten eerste aanbevelen om het via de browser te bekijken.

Maar ik begrijp dat je het in de app wilt doen. Waarschijnlijk heb je deze apps uit de Google Play store gedownload. Deze apps zijn gemaakt voor Android maar omdat Chromebooks ook van Google zijn hebben deze Chromebooks er ook ondersteuning voor. Waarschijnlijk zijn de apps (alleen) gebouwd op kleine Smartphoneschermen. Dat zal de oorzaak zijn. Probeer het eens op je telefoon (werkt alleen bij Android) en kijk of hij dan wel werkt. Zo ja dan kun je er niet zoveel aan doen

Groeten van mij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding