Op welke website kan je GRATIS een webshop maken?

Helemaal gratis, dus geen cent uitgeven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal je ook geen cent verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet waar hoor, het zou kunnen dat je aan een soort webshop iets van je winst moet afgeven, al is het dan geen gratis webshop meer. Je verkoopt je producten nog steeds zelf en je zal er dan ook zelf winst aan hebben. Het moet tenslotte nog zinvol zijn een winkel te beginnen...

Antwoorden (5)

Biedmeer webwinkels (beperkt) of begin zelf met een webshop met een CMS als Joomla + extensies of eCommerce.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel simpel, je start je eigen website en dan voeg je dit toe, dit is een gratis winkelkarretje systeem.

http://www.freewebshop.org/

In bron 1 kan je een website vinden die het systeem gebruikt, kwestie van voorbeeld.

Voor verdere uitleg zal ik je naar de site doorverwijzen, meestal moet je enkel de stappen volgen & klaar!

Heb nog enkele andere links bij de bronnen gezet, waar je ook een soort van gratis webshop kan starten!

Veel succes!
JJanom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is http://www.freewebshop.org/ betrouwbaar?
En al die andere sites?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of de andere sites betrouwbaar zijn. Freewebshop is mijn inziens vrij betrouwbaar, daar het een gespreksonderwerp is op verschillende forums, kijk maar even naar dit forum: http://www.freewebshop.org/forum/index.php?topic=1655.0
(over websites die freewebshop gebruiken) http://www.freewebshop.org/forum/index.php?topic=2783.0
(over hoe met freewebshops te werken) Er zijn echt een heleboel websites die van het systeem gebruik maken! Het is niet gemakkelijk, ik hoop dat je iets van webbuilding afweet!
http://www.123website.nl/ op deze website onderanderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gratis webshop bestaat niet aangezien je altijd geld kwijt bent voor Hosting etc. Een gratis webwinkel moet je ook niet willen hebben aangezien je dan snel gebruik maakt van software die verouderd is en om deze reden slecht te vinden is in de zoekmachine resultaten.

Helaas moet ik dus teleurstellen

Groet, Emiel

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb zojuist gesproken met een support medewerker van het bedrijf in mijn bron. Mocht je nog vragen hebben kon je altijd contact met ze opnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Mijnwebwinkel Gratis kun je zonder kosten en geheel vrijblijvend een webwinkel beginnen, uiteraard wel zonder domeinnaam (je winkel is dan bereikbaar via www.mijnwebwinkel.nl/winkel/winkelnaam).

Je kunt zelfs iDEAL als betaalmiddel aanbieden aan je klanten, hiervoor betaal je dan per bestelling wel een klein percentage aan de partij die de betaling regelt.

Mijnwebwinkel Gratis is daarom een ideaal om kosteloos uit te proberen of een webwinkel iets voor jou is of zelfs om te blijven gebruiken, er zit namelijk geen tijds- of gebruikslimiet op.

Je kunt er later altijd nog voor kiezen om over te stappen naar het Professional abonnement, zonder dat je alles opnieuw moet instellen.

Kijk voor meer informatie op de bron: