Ik gebruik windows 7 met explorer maar waar kan ik mijn favorieten opslaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Waarschijnlijk staat je menubalk uit. Even net boven venster gaan staan met je muis en rechtermuisknop indrukken. Vervolgens menubalk aanvinken. Nu zie favorieten verschijnen

Toegevoegd na 5 uur:
Dus je moet wezen in het grijze vlak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed uitgelegd! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel vaag boven je sherm, onder de adresbalk moet een rijtje staan te weten: BESTAND#BEWERKEN#BEELD#FAVORIETEN#EXTRA#HELP Vink ze anders allemaal maar aan, moet het zeker weken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je hoe je hulp op afstand moet activeren? dat vindt je onder start> help en ondersteuning>Windows hulp op afstand en volg de procedure, ik zal je in je mailbox van dit forum een e-mail adres sturen zodat ik bij jou kan kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK vind wat jeroen zegt het makelijkste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In windows kun je bijna alles op verschillende manieren bereiken.

Andere antwoorden (1)

Ga met je muis op je bureaublad staan en druk met rechts op je muis: dan zie je staan aan persoonlijke voorkuur aanpassen druk daar op ~ dan zie je links onder aan staan ~ taakbalk en menu start dan druk je daar op en ga je naar menu start ~ dan druk je op aanpassen ~ dan staat er ergens als je naar beneden scrolt met je muis ~ favorieten ~ en dat vink je aan.

Ik denk dat het wel te ingewikkeld is voor je, maar ja beter kan ik het niet uit leggen.