Hoe kan ik een Facebook-url omzetten naar een link die voor niet-Facebookgebruikers toegankelijk is?

5 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Amadea
5 jaar geleden
Dat kan volgens mij alleen bij een openbaar account. Een privé-account dat alleen door "vrienden" leesbaar is kan niet voor anderen toegankelijk gemaakt worden.
Annswers
5 jaar geleden
Het gaat om een openbaar account.
Ritsuka
5 jaar geleden
Als het openbaar is, zou je gewoon de rechtstreekse link van de post kunnen sturen.

Antwoorden (1)

Dit is simpel en zijn meerdere opties. Heb er 2 neergezet en begin met de makkelijkste van 3 klikjes ;) mocht dit je niet helpen zoek dan in google naar het programma dat je gebruikt en link bewerken. (niet op facebooklink maar gewoon link ;)

KOMT DIE:

IN WORDS
1 plaats Facebook link als je op enter drukt word die blauw.
KLIK rechtermuis op blauwgeworden link en lees rustig even wat daar staat als het goed is staat er "link bewerken" maar kan ook "hyperlink" of een andere naam soortegelijke naam.
Bij mij in Libreoffice gratis office words staat Hyperlink bewerken met rechtermuisknop.

Niet bang zijn... ;) rechtermuisknop kun je op van alles en nog wat gebruiken en als je niets aanklikt kan er noooit wat gebeuren.

Andere optie: Omdat de info die we kregen heel kort was kan zijn dat je de HTML voor optievraagt.
plaats dan deze link in je webpagina HTML Code -
Aanhalingstekens laten staan vervang alleen www.HIER JE LINK.com
<A HREF="www.HIER JE LINK.com">document 1</A>
Hoop dat je er wat aan hebt.

Anders op Google programma en bewerken link.