ik heb een bestelling geplaatst maar geen orderbevestiging per mail gehad wat moet ik nu doen ?

ik heb een bestelling geplaatst op de site van Adidas. Altijd als ik een bestelling plaats krijg ik een mail dat het goed gelukt is en dat ik het binnen ... werkdagen ontvang maar dat was hier niet zo. Ik kreeg helemaal niks dus keek ik bij de Order History bij de Adidas site .. Moest je wel eerst inloggen Daar zag ik niks staan dus ik dacht dat de bestelling misschien niet goed gelukt is toen ging in inloggen op mijn internet bankieren van ABN amro en daar zag ik dat het geld wel is afgeschreven.... Dus ik weet nu effe niet wat ik moet doen heeft iemand dit eerder meegemaakt of weet iemand wat ik hier moet doen ...? Zal ik gewoon afwachten of is er echt iets mis gegaan...?

http://www.adidas.com/home/nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
28.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al vaker iets bij Adidas online besteld ? Weet je anders wel zeker dat je een bevestiging-mail behoort te krijgen. Ik kan me ook voorstellen dat niet elke site een bevestiging-mail stuurt. Ook kan ik me voorstellen dat het even kan duren voordat de bestelling via de historie op de website is terug te vinden.

Het beste antwoord

Het beste kun je nog een dagje wachten, soms krijg je namenlijk pas een mailtje als het pakket klaarstaat voor vezending, controleer ook meteen of je email goed ingevuld is.
En als er dan morgen/overmorgen, (want het kan ook lichen aan het fiet dat het weekend is) nog geen mail is effe hun klantenservice bellen!
Succes!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb dat ook soms gehad dat ik een mail kreeg wanneer het pakket is verzonden maar omdat dit een pakket van een groot bedrag is zette ik de vraag effe hier .. Kreeg pas na 6 uurtjes van plaatsen van bestelling een mail dat het is verwerkt .. Dat verwacht ik wel sneller van zo een bedrijf als adidas maar heb tog een bericht gekregen en hoop dat het pakketje zo snel mogelijk komt :-)

Andere antwoorden (2)

Je moet gewoon direct een mail naar de klantenservice sturen, die enigszins scherp aangezet is en waarin je je ongerustheid duidelijk uitspreekt. Een merk als Adidas heeft klanttevredenheid waarschijnlijk 'hoog in het vaandel staan', wat er voor zal zorgen dat er direct actie wordt ondernomen. Een mogelijkheid is dat ze de bestelling dan van normaal naar urgent veranderen waardoor je de bestelling zo snel mogelijk in huis hebt!

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in principe zou een bevestigingsmail niet langer als een minuut moeten duren. er kan echter ook een storing of iets dergelijks zijn. Het hoeft dus opzich nog niks te betekenen.
Echter zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen en gewoon mailen. Dat kan toch geen kwaad en dan heb je het ook meteen zwart op wit. komt er op korte termijn geen mail terug dan kan je altijd nog bellen.