Waar kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord vinden van de wi-fi openbare hotspots van ziggo in mij?

k bedoel niet het wi-fi wachtwoord op de sticker van mijn mode maar gewoon van de openbare spot voor op straat en zo Heeft iemand een link waar ik op klikken dat ik ze gelijk zie

een jaar geleden
in: Internet
1.2K
TurfGraver
een jaar geleden
Inloggegevens vindt je in je mijnziggo.
TurfGraver
een jaar geleden
Ooo hier nog de link.
https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare

Geef als eerste antwoord