Mijn e-mail wordt niet meer binnengehaald!

Ik zal het proberen uit te leggen.
Ik gebruik Outlook. Daarbij heb ik naast het gewone postvak IN ook een aparte postvak IN voor mij en mijn vrouw. Dat heeft mijn broer zo gemaakt. Ik heb er zelf helemaal geen verstand van.
Ik had in mijn eigen postvak IN heel wat mail opgeslagen. Ik denk ongeveer 3000. Nadat ik met vakantie terugkwam zat het schijnbaar zo vol dat er niets meer bij kon komen.
Ik heb mijn postvak leeggehaald, maar nog steeds komt er niks binnen.
Ik gebruik ook Spamihilator. Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft. Via spamihilator kan ik zien dat mijn mail eerst wordt opgehaald. Er staan nu ongeveer 1500 mailtjes 'in de wacht' om binnengehaald te worden in mijn postvak IN. Maar steeds stopt het binnenhalen na 588 e-mails. Als ik dan spamihilator annuleer, dan gaat hij naar het account van mijn vrouw en daarvoor haalt hij wel steeds alles binnen.
OK, dit is hoe het zit. Ik hoop dat het te begrijpen is en op te lossen valt. E-mail is erg belangrijk voor mij. Ik zou niet weten hoe ik ze weer zou kunnen lezen. Help aub!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (2)

Spamihilator ken ik niet, kan je dat niet uitzetten voordat je met binnenhalen begint?

Kan je het binnenhalen na bijvoorbeeld 200 stuks stoppen, en zijn ze dan wel leesbaar?

Verder kan je bijna altijd nog online je email bekijken, ook kan je dan alvast een deel verwijderen (onzin,spam,enz.)

Vraag het je broer, op afstand is dit vaak lastig op te lossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou op de site van uw provider "webmail" openen en daar alle post even selecteren. Niet interessante post gooit u gewoon direct weg en de intressante laat u staan. Als u dat gedaan heeft probeert u via outlook de intressante post binnen te halen. Waarschijnlijk zit uw inbox te vol om nieuwe post binnen te halen.