Waar kun je GRATIS youtube filmpjes converteren naar een 3gp bestand?

Eerst gebruikte ik Keepvid.com maar die doet geen 3gp meer. Jammer, want die deed het zo goed. Om een beetje bij de tijd te blijven wil ik geregeld een nieuw filmpje op mijn mobiel zetten, maar waarmee kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik gebruikt dit programma. Je hoeft alleen maar het programma te starten. En het video link te kopieren. En dan pakt het pro zelf gelijk. En dan kan beginnen converteren...

http://vdownloader.com/nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Google DVD Videosoft. Dat programma is gratis en werkt perfect! :) Heeft nog veel andere opties ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan bijv. hier: http://www.vidto3gp.com/
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik ook DVD videosoft. maar dat is erg langzaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie Acala 3GP Movies Free van CuteDVD. Die is daar speciaal voor gemaakt, is gratis en schijnt behoorlijk snel te zijn. Je vindt dit programma onderaan de pagina van CuteDVD die hieronder staat vermeld.