Waarom geen spellen meer ondanks correcte inlog?

Al jaren speelde ik met veel plezier Royal King Games. Helaas lukt dat me de afgelopen dagen niet meer. Ik heb wel gehoord dat het support van Adobe Flash is gestopt, maar hoe zit dat eigenlijk precies?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
6 jaar geleden
Krijg je een foutmelding?
Welke browser gebruik je?
Welk besturingssysteem heb je?
Lukt het op een andere pc wel?
Of gaat dit over telefoon of tablet?

Antwoorden (1)

De reden waarom Adobe flash Player gaat stoppen is omdat criminelen er gebruik van maken om door de beveiligingen heen te komen van websites. Maar ze zijn nog niet gestopt. Pas in 2020 stoppen ze met het distribueren van de software. Sommige webbrowsers hebben Adobe Flash Player het ingebouwd. Als u Google Chrome gebruikt, is hier een stap voor stap uitleg hoe je Adobe flash Player inschakelt. https://helpx.adobe.com/nl/flash-player/kb/enabling-flash-player-chrome.html

Ontwikkelaars zullen nu een andere variant moeten gebruiken voor hun webbrowser spellen. Waarschijnlijk worden de meesten spellen op basis van HTML-5 gecodeerd.