Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom geen spellen meer ondanks correcte inlog?

Al jaren speelde ik met veel plezier Royal King Games. Helaas lukt dat me de afgelopen dagen niet meer. Ik heb wel gehoord dat het support van Adobe Flash is gestopt, maar hoe zit dat eigenlijk precies?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
669
Ritsuka
6 jaar geleden
Krijg je een foutmelding?
Welke browser gebruik je?
Welk besturingssysteem heb je?
Lukt het op een andere pc wel?
Of gaat dit over telefoon of tablet?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De reden waarom Adobe flash Player gaat stoppen is omdat criminelen er gebruik van maken om door de beveiligingen heen te komen van websites. Maar ze zijn nog niet gestopt. Pas in 2020 stoppen ze met het distribueren van de software. Sommige webbrowsers hebben Adobe Flash Player het ingebouwd. Als u Google Chrome gebruikt, is hier een stap voor stap uitleg hoe je Adobe flash Player inschakelt. https://helpx.adobe.com/nl/flash-player/kb/enabling-flash-player-chrome.html

Ontwikkelaars zullen nu een andere variant moeten gebruiken voor hun webbrowser spellen. Waarschijnlijk worden de meesten spellen op basis van HTML-5 gecodeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding