Hoe komt het dat ik regelmatig e-mails krijg met een heel ander e-mailadres?

regelmatig ontvang ik e-mails met hele andere e-mailadressen dan de mijne.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

3 mogelijkheden:

- Je hebt een eigen domein en hierop ontvang je alles wat er naar het domein gestuurd wordt (Een zgn catch-all adres). Je krijgt dan alles wat eindigt op *@jouwdomain.uitgang.

- De mail die je ontvangt toont een ander adres dan het daadwerkelijk naartoe gestuurd is

- Je staat in de Bcc van een mail die als 'to' een nep adres heeft staan en in de Bcc een hele lijst met ontvangers die niet op die mail zitten te wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja dat heb ik ook, echt heel irritant!
ik zou het ook niet weten..