Mijn blog op wordpress is erg traag. Wat kan ik hieraan doen?

Als ik mijn blog start, duurt het 5-10 seconden voordat alles te zien is. Ik wil dat alles gelijk zichtbaar is. Volgens mij ligt het aan de foto's, want bij het scrollen heb ik er ook last van (Dit terwijl er nog maar weinig berichten op staan).

Als het aan mijn foto's ligt, wat kan ik hier dan aan doen? En als het ergens anders aan ligt, wat kan ik daar dan aan doen?

Dit is de link zodat je kunt zien wat het probleem is: http://vierseizoenenlente.wordpress.com/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als het aan de foto's ligt zijn ze wellicht te groot. Daarmee bedoel ik dan niet de afmetingen maar de bestandsgrootte. Deze kan je in ieder fotoprogramma verkleinen zodat je blog wat minder zwaar wordt. Daarnaast heb jij vermoedelijk ook niet zo'n snel internet aangezien ik de foto's op mijn scherm gewoon snel in beeld krijg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In veel gevallen is de hosting de bottleneck. Veel goedkope webhosters plaatsen honderden websites op een zelfde surfer, daarvan wordt jouw website langzaam. Let dus op meer dan prijs bij de keuze van jouw hosting provider.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aanvullend zie ik dat in dit geval toch de foto's veel te groot zijn! Sla ze op in een kleiner formaat door ze met een fotobewerkingprogramma te comprimeren.