Is 30MB internet van UPC voldoende om uitzending gemist te kunnen kijken zonder dat hij steeds stopt om te laden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat ligt niet aan (alleen) aan jouw snelheid, maar ook aan de snelheid van afgifte door de server aan de andere kan, de kwaliteit en de drukte op de server. Op zich *zou* 10mBit/sec al voldoende moeten zijn, áls er verder niemand aan het streamen is... Helaas gebeurt dat echter nooit... Met mijn 25mBit lijntje hapert het ook best wel.

Oplossing is om als het begint, het nog even een minuut of twee op pauze te zetten, even wachten tot je wat voldoende buffer opgebouwd hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is meer dan voldoende snel genoeg voor bijna alles downloaden... youtube... online games .. En natuurlijk ook om gemiste uitzendingen te kijken maar je moet ook kijken naar de snelheid van je pc omdat ik heb 10 MB internet en een snelle pc en daar lukt het ook makkelijk op zonder dat hij stopt om te laden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me wel. Ik kijk regelmatig "uitzending gemist" met onze 20MB internetaansluiting die in de praktijk meestal nog geen 10MB internet levert. En dan is er geen sprake van een haperende uitzending.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt wel ik heb 20 mb telfort
op mijn draadloze laptop is dat natuurlijk minder maar ik heb nergens last van
ik vermoed dat je toch naar je pc spec moet kijken of je pc een moet defragmenteren en schoonmaken enzo
capthavoc