Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik een Versio site terug naar een Wordpress.com site?

Ik heb een site bij Wordpress, maar ondergebracht bij Versio met een .eu site. Nu wil ik deze .eu site gewoon naar de gratis wordpress.com verhuizen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.2K
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
je zult bij versio de complete inhoud van Wordpress moeten exporteren en zelf importeren bij wordpress.com. m.a.w. inloggen in wordpress aadmin en daarna onder het kopje 'hulpmiddelen' of 'tools' (engelse versie) en dan 'exporteren' kiezen. en bij wordpress.com 'importeren' kiezen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Versie heeft een sitebuilder met eigen thema's, plugins en widgets. Die kun je niet zomaar converteren naar een ander platform als Wordpress. In de conversie zou dan voor een Versio plugin een Wordpress variant gezocht moeten worden en dat gaat niet werken. Ten eerste zijn er tientallen WP plugins die min of meer hetzelfde doen en ten tweede zijn er ook veel waarvoor je moet betalen. Je data zoals foto's en teksten zul je waarschijnlijk wel kunnen overzetten, maar Versio ken ik niet dus kan je niet vertellen hoe.
(Lees meer...)
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding