Wat is er zoal te vinden op het 'verborgen web'? Bestaat er efficiënte software om te zoeken? Is het allemaal wel de moeite?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.voelspriet.nl/verborgen.htm Hier is enige info die ik omtrent dit onderwerp gevonden heb....maar die zgn.software is maar niks

Antwoorden (2)

Ik heb zo een vermoeden dat je met 'het verborgen web' de wereld van Usenet bedoelt.
Ja, dat is zeker de moeite.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.voelspriet.nl/verborgen.htm USENET is waarschijnlijk maar een vis in een hele oceaan
Ik vermoed dat er veel gecodeerde militaire boodschappen ,maffia etc op te vinden is
AWM
14 jaar geleden
Oei, dat is info van 5 tot 10 jaar oud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_web
AWM
14 jaar geleden
Ik blijf erbij, sterk verouderde info.
"the deep Web have begun to blur, as search services start to provide access to part or all of once-restricted content. An increasing amount of deep Web content is opening up to free search as publishers and libraries make agreements with large search engines. In the future, deep Web content may be defined less by opportunity for search than by access fees or other types of authentication"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is omdat ik weinig of niets weet van dit onderwerp dat ik de vraagstelling doe. Zou men ons echt niets verborgen houden?
AWM
14 jaar geleden
Ja, natuurlijk wel. Zelfs ik houd heleboel voor je verborgen. Dat staat allemaal op mijn harde schijf. En dat wil ik graag zo houden.
Aangezien het verborgen web verborgen is, is deze vraag ongeveer net zo makkelijk te beantwoorden als "Wat staat er op het onzichtbare blaadje papier dat ik niet in mijn hand heb?"