Waarom is deze website opgezet, terwijl http://steljevraag.nl/ al jarenlang bestaat?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (5)

Op stel je vraag staan op dit moment 3170 vragen. Deze site heeft er al veeel meer. Oftewel: Deze site werkt beter, of is beter in de markt gezet. Het is een vrij wereld, en de makers van goeie vraag dachten een goed product te hebben, wat zo blijkt te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de website steljevraag.nl niet modern oogt, en niet inspringt op de behoeften van de moderne gebruiker. Mijns inziens...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
steljevraag.nl doet pijn aan m'n ogen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Combineer de volgende feiten:
- nu.nl (waar het persbericht onderandere staat) is van Ilse Media
- nu.nl is de populairste online nieuwsbron van NL
-goeievraag.nl is ook van Ilse Media
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Steljevraag.nl is niet de enige vragen-site.
Kwero is er ook nog en ziet er ook aardig goed uit. Waarom goeievraag.nl is opgestart, weet ik niet, maar het oogt goed, alles werkt perfect en we kunnen elkaar ermee helpen, dus waarom niet!