Hoe kan ik nu twitter downloaden?

Hoi, ik heb een ipad en ik heb een probleem
Ik heb gisteren twitter bij mn apps verwijderd omdat deze raar deed, maar ondertussen dat ik al die tijd die app had is hij geüpdatet naar iOS 5 ik heb dit niet en nu kan ik de app niet meer downloaden, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Synchroniseren met je pc/laptop al geprobeerd?
Als je een back up gemaakt heb van je iPad zet ie de Apps terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat probleem heb ik ook op mn ipod , ik heb gewoon een andere versie voor twitter gedownload . Ik gebruik Echofon , Echofon is volgens mij ook voor iPad te downloaden . En al bevalt het niet , gewoon in de app store twitter opzoeken en daar staan meestal andere andere versies voor twitter .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je ipad helemaal uitzetten, dus de 'uit' knop lang ingedrukt houden en dan uit doen. Doe hem daarna weer aan, en dan kan je hem weer downloaden.