Met de Speciale tekens die bij de Bureau-accessoires staan. Kijk maar: ♥
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En er staat nog een andere vorm zwart hartje onder het lettertype Webdings, maar dat kan ik hier niet naartoe kopiëren.
Toegevoegd op 29 maart 2018 13:38: tekst
Amadea
6 jaar geleden
Alt+3 geeft deze code voor Windows.
Alt+3 (3 op het numerieke deel van je toetsenbord, rechts).
Toegevoegd op 30 maart 2018 13:07: tekst
6 jaar geleden
Je kan net zoals LeonardN zegt alt+3 doen. Dan moet je wel de 3 doen aan de rechterkant van je toetsenbord, niet die bovenaan. Als je nog andere tekens wil zoeken, kun je naar deze site gaan: