Hoe moet ik mijn laptop instellen voor de trekkingsuitslag Staatsloterij?

Sinds een paar maanden staat de trekkingsuitslag vd. Staatsloterij anders op mijn laptop. Bij de cijfers van de uitslag staat het laatste cijfer ónder de andere cijfers ipv. er naast. Volgens de Staatsloterij ligt dat aan de instellingen van mijn laptop maar zij konden niet vertellen hoe ik dat dan kan veranderen. Zie Bijlage.

6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Om je laptop in te stellen voor de trekkingsuitslag van de Staatsloterij, moet je eerst de officiële website van de Staatsloterij bezoeken. Vervolgens kun je de trekkingsuitslag bekijken en deze opslaan op je laptop. Als je de trekkingsuitslag wilt ontvangen via e-mail, kun je je aanmelden voor de Staatsloterij-nieuwsbrief.
Bronnen:
2 maanden geleden