T mobile oude stijl nog mogelijk?

Ik wil mijn abonnement verlengen bij t mobile ( 150 min/sms) a € 29,50. Dat kan, ik krijg dan een iphone 4, alleen wat er wel anders is: bij gebruik van 1gb zal mijn internet langzamer worden. ( ik ga daar zeker overheen maandelijks.Concreet is mijn vraag, kan ik via andere manieren toch nog echt onbeperkt internet krijgen? Ik vraag dit omdat bv via typhone men dit beweert??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kan je abonnement niet verlengen. Je zal altijd moeten vernieuwen. uitgefaseerde abonnementen worden niet meer aangesloten.

Als je je abonnement door laat lopen houdt je natuurlijk wel je huidige abonnement maar wil je er een nieuw toestel bij, zul je ook de nieuwe abonnementsvoorwaarden moeten accepteren