Iemand ervaring met Iweb?

Ik heb het probleem dat wanneer ik wat wijzig in Iweb en deze publiceer, het wél zichtbaar is als ik via Iweb de site bezoek. Maar als ik via het domeinnaam (welke doorlinkt naar mijn apple account) zie ik de wijzigingen niet.

Someone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat het cache ( tijdelijk geheugen zeg maar ) van je webbrowser de "oude" pagina presenteerd.
De pagina openen en F5 indrukken laadt hem opnieuw, en dan zou het wel okee moeten zijn

(F5 is van IE, weet niet welke browser je gebruikt, maar daar zal het vast ook mee kunnen)