welke nieuwssite maakt lange berichten?

Ik moet voor school een bericht hebben over een verongelukte in Nederland, ik krijg geen krant thuis dus ik moet op het internet zoeken, de nieuwssites zoals nu.nl maakt vaak korte berichten, maar ik heb liever langere berichten zoals in een krant.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Kijk eens bij de Telegraaf of het Algemeen Dagblad, daar zit meestal nog een berichtje achter.
Ook op Start Nederland heb je nieuwsberichten, waar je doorklikt naar de achterliggen info [regionale krant bijvoorbeeld].
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op Blendle.com kun je alle Nederlandse kranten (en tijdschriften) in kijken. Je krijgt aan het begin €2,50 tegoed, waarmee je al best wat artikelen kunt lezen.
Als dat niet genoeg is, kun je zelf geld er op zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is een omweg, maar als je gratis aan een nieuwsbericht wil komen kan je ook op fora kijken die het nieuws bespreken. Daar wordt het artikel + bron vaak gequoot.
Bijvoorbeeld: op het forum van Fok!

Heb de link naar het nieuws bijgevoegd.
Hoop dat je er wat aan hebt.