Waarom komt mijn doorgestuurde mail terecht in mijn ongewenste inbox?

Ik laat via mijn schoolaccount de mails die ik krijg van docenten doorsturen naar mijn privéadres zodat ik de mails sneller te zien krijg.
Nu komt deze mail alleen telkens in mijn ongewenste mail binnen. Dus ik krijg mailtjes soms nog steeds niet op tijd binnen.
Is er een manier om in te stellen dat deze mail wel in mijn gewone inbox terecht komt?

Ik heb meerdere malen op de button "dit is geen ongewenste e-mail" geklikt. Hij verschuift dan inderdaad naar mijn normale inbox. Maar zodra ik weer een mail ontvang vanuit mijn schoolaccount en ook van dezelfde afzender, komt deze toch weer bij de ongewenste mail terecht.
Wie heeft de gouden tip?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.4K
SimonV
6 jaar geleden
Van welke e-mailadres laat je doorsturen naar welk ander e-mailadres en welke e-mailprogramma's gebruik je?
Ik bedoel natuurlijk niet je volledige adres, bijvoorbeeld van ABC@gmail.com naar ABC@ziggo.nl
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@notetoself ik kwam er inderdaad niet verder mee.
Ik zelf maak gebruik van een hotmail account. Het account dat ik doorstuur naar mijn hotmail is via webmail.
Amadea
6 jaar geleden
Mijn ervaring met Hotmail is dat mailtjes niet meer in de spam terechtkomen nadat ik de afzender als Contactpersoon heb vastgelegd.

Antwoorden (1)

Wat vervelend! Je kunt een filter aanmaken. Dan kun je instellen dat mails van een bepaald e-mail adres automatisch in een bepaalde map komen te staan. Hoe je een filter maakt ligt aan welke e-mail service je gebruikt (van je privé e-mail adres). Bijvoorbeeld gmail, Outlook, Yahoo, enzovoort. Ik hoor graag van je of het gelukt is of ik je meer uitleg moet geven.
6 jaar geleden
Ruimtestation
6 jaar geleden
Ligt aan welke provider je gebruikt.