Ik heb een eigen website, heb veel moeite gedaan om vindbaar te worden. Waarom is dit zo wisselend?

Het gekke is dat ik de ene dag op pagina 1 op plaats 6 in de zoekresultaten naar boven kom, maar de andere dag weer op pagina 12 plaats 4. Ik vind dit verschil nogal groot en onlogisch. Weet iemand waarom dit zo is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het duurt in ieder geval een aantal weken totdat je überhaupt in de zoekresultaten staat (ca. 6 weken). Je staat wel in de resultaten, zeg je, maar steeds op een andere plaats. Misschien lost het probleem zich vanzelf op als je wat langer wacht, of misschien wisselt de content van jouw site (of van andere sites) zodanig dat andere sites vaak een andere ranking krijgen waardoor jouw plek in de zoekresultaten ook wordt beïnvloed. Wat sites met tips om je site beter vindbaar te maken op zoekmachines: https://000.nl/seo-tips/
https://www.webgenerator.nl/seo-tips/
https://www.seoguru.nl/handleiding-seo/seo-tips/ Het verbeteren van je vindbaarheid in zoekmachines heeft een naam, namelijk 'SEO'. Dat staat voor 'search engine optimization'. Succes!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is slim on trefwoorden voor je site in te stellen zodat je beter te vinden bent. Hoe vaker je site bezocht word hoe hoger je in de zoek resultaten lijst komt te staan.

Antwoorden (1)

Het is slim on trefwoorden voor je site in te stellen zodat je beter te vinden bent.

Hoe vaker je site bezocht word hoe hoger je in de zoek resultaten lijst komt te staan.