Waarom zie ik geen forum op het goeievraag forum?

Ik wil kijken wat er gezegd wordt op het fan forum van goeie vraag, maar er staat: Er zijn geen forums beschikbaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel die vraag daar.
Er is gen verband tussen deze site en het forum, afgezien van sommige gebruikers/leden.
Is er niet een help functie daar?
Of een contact formulier?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou en of er verband is ; het is niet onder het beheer van GV, en staat dus volkomen los van het beheer en moderatoren hier, maar de leden zijn wel allemaal GV'ers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals ik al zei tegen antwoordman, normaal kun je gewoon zien wat er staat, bij dit forum niet.
Mag er geen vraag over gesteld worden?
Ik wil dat forum inzien om te weten of het wat voor mij is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verband ontbreekt in dusverre dat supportvragen voor het forum hier niet thuis horen.
What's next?
Dat mensen hier komen vragen wat hun wachtwoord voor FoK is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ver gezocht, dat fok, maar ik lees net al dat het forum een besloten club is. Daar hou ik niet zo van, bovendien noemt het zich openbaar als in www.goeievraag.openbaar.info
Ik weet genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@zoisdat:
Ik zeg niet dat er geen vraag over gesteld mag worden.
Heb ik de vraag verwijderd dan?
Ik stel slechts dat je de vraag wellicht beter bij het forum zelf kan stellen.
Aangezien dat geen antwoord op de vraag is, heb ik hem als reactie neergezet. Bovendien maak ik met mijn reactie graag tevens duidelijk dat er beheerstechnisch (zo beter verwoord Marleen?) geen verband is tussen de twee sites.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Zoisdat, je mag er wel vragen over stellen, maar GV heeft het denk ik liever niet in het openbaar. Jammer, want het is beslist niet de bedoeling dat het een roddelforum is ofzo.
Registreren kost echter niks, dus ik zou zeggen wat let je, voel je je er niet thuis, dan ben je zo weer weg. Het is gewoon een soort extra uitlaatklep voor de community. Niks meer en niks minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@PPL ; klopt helemaal. Geen enkel verband.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was slechts een voorbeeld zoisdat.
Ik probeer aan te geven dat deze site en GV los van elkaar staan en dat supportvragen van deze aard het beste kunnen worden gesteld aan de beheerders van dat forum. Hoewel ik persoonlijk niets heb tegen het forum lijkt het mij wel verstandig om zaken enigzins apart te houden.
Het kan niet zo zijn dat er verwarring ontstaat door beheerstechnische vragen van het forum aan moderators van GV te stellen (of andersom). Zou iemand mij trouwens eens een link naar dat forum kunnen sturen (PB)?
Ik wil ook wel eens registreren en kijken hoevel er over mij geroddeld word?
;-) Wie zitten er eigenlijk achter dat forum?
Maar goed, dit laatste is dus typisch zo'n vraag die ik beter daar kan stellen dan hier (...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik begrijp wat je zegt ppl...
Maar ik raak in de war van de regels van dat forum, niets te verbergen... jaja
Om eerlijk te zijn, wekt het zo wel mijn interesse, maar om me nu over te geven aan de nieuwschierigheid en me aan te melden, nee.... wie weet later, eerst nog ff nadenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@PPL, je hebt PB (al staat de URL hier al op meerdere plaatsen volgens mij)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks Marleen.

Het beste antwoord

Je moet je eerst registreren, en daarna wordt je handmatig geactiveerd (waar alleen de admin voor kan zorgen). Het is echt een min of meer besloten club van GV'ers en niet voor iedere buitenstaander toegankelijk. Vandaar dat voor die constructie gekozen is. Het moet echt een soort van 'onderdeel'/ achterwacht / aanvulling op GV zijn (al heeft GV er zelf niks mee te maken) en geen soort op zichzelf staand alternatief ofzo.
Zolang je dus niet geregistreerd en gevalideerd bent als deelnemer, is er niks te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik zou willen registreren (is niet zo) zou ik dan met mn GV naam moeten, en gaat iemand dan god spelen en bepalen of ik er wel of niet in mag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook een goeie vraag ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Marleen,hoelang na het registreren,word je gevalideerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb werkelijk gene idee ;moet de admin online zijn en volgens mij is hij dat niet......
(Zou eigenlijk wel moeten vind ik persoonlijk ;-) ) - als je een forum opricht, heb je in elk geval de eerste vier weken geen moment rust meer :lol:

Andere antwoorden (1)

Je zal je eerst moeten registreren.
Zo is dat!
AWM