is persoonlijke hotspot gratis?

Ik heb een iphone 4s met het abonnement van 500 Mb van T-mobile. Nu vraag ik me af of persoonlijke hotspot gratis is. Hiermee bedoel ik dat er geen extra kosten in rekening worden gebracht. Ik begrijp natuurlijk wel dat het van mijn 500 Mb internet afgaat.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zoals u zelf schrijft het is gratis via uw eigen account. Net zoals de 600.000 Telenet Homehotspots voor mensen met een Teleet account. Toegevoegd na 3 minuten: Dat was voor BE. Voor NL: heb je een i-Abonnement, iSmart of Internet Voordeelbundel? Dan maak je gratis gebruik van HotSpots in Nederland. Op je laptop of iPad kun je ook gratis gebruik maken van HotSpots als je een T-Mobile Internet Standaard, Extra of Maximaal abonnement hebt.

Bronnen:
http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/hotspots

Je hebt gelijk, persoonlijke hotspot is gratis, maar de data die hij gebruikt gaat van jou eigen abonnement af. Tenzij je hem via usb op je laptop /computer hebt aangesloten en dan gaat het van je thuis internet abonnement, of school w/e af. Wat dit eigenlijk doet is dat hij een poort maakt naar het netwerk waar jij op het moment gebruik van maakt, dit kan met of zonder wachtwoord maar kost echter niets meer.

Ik gebruik in Duitsland ein NOKIA E71 Handy via de 1&1 flatrate op rijs. Mijn personlijke vaste hotspot t´huis in Bonn Bad Godesberg "FONERO" is gekoppeled med mijn huislijke netwerk, elkar heeft Dieter, een vriend van mij , geinstalleerd. In dit meoment,war ik zo 50 tot 100 meter naar mijn huis quam, vindt het mobiele telefoon het netwerk en ik internette via mijn persoonlijk hotspot. Kijk naar http://www.fon.com/de, die ook in Nederland zijn gereegistreed, denk ik toch well. In Nederland in mijn truck ga ik gratis naar MacDonald langs de weg en mijn mobiele telefoon vindt daar de hotspot en ik internette voor nix, ook telefoneeren gaat voor bijnaar nix via internet telefonie van Skype

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100