is persoonlijke hotspot gratis?

Ik heb een iphone 4s met het abonnement van 500 Mb van T-mobile. Nu vraag ik me af of persoonlijke hotspot gratis is. Hiermee bedoel ik dat er geen extra kosten in rekening worden gebracht. Ik begrijp natuurlijk wel dat het van mijn 500 Mb internet afgaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
10K

Het beste antwoord

Zoals u zelf schrijft het is gratis via uw eigen account.
Net zoals de 600.000 Telenet Homehotspots voor mensen met een Teleet account.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dat was voor BE.
Voor NL: heb je een i-Abonnement, iSmart of Internet Voordeelbundel? Dan maak je gratis gebruik van HotSpots in Nederland. Op je laptop of iPad kun je ook gratis gebruik maken van HotSpots als je een T-Mobile Internet Standaard, Extra of Maximaal abonnement hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry ik snap de 'gratis via uw eigen account' niet. dat betekend toch niet dat mensen die met mij verbinden moeten betalen, want dat lijkt me sterk. ;p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een I smart abonnement maar maar ik bedoel niet gebruik maken van hotspots maar een persoonlijke hotspot opzetten zo als dat vermeld staat in de instellingen van mijn Iphone 4s
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het zo niet begrepen, sorry.
U kan uzelf tot hotspot maken en dat kost u NIKS, iedereen kan dan uw verbinding als hotspot gebruiken.
Dit is een service die de providers aanbieden om hun eigen netwerk open te stellen. Als iemand daarvan gebruik maakt om in te loggen gebruikt hij zijn eigen account en ook zijn teller zal opgaan maar de uwe niet, dit heeft voor u geen enkele invloed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry maar dit is toch onmogelijk want ik kan bijvoorbeeld mijn laptop hierop aansluiten maar mijn laptop heeft dus niks te maken met T-mobile dus kunnen ze toch nooit mijn laptop een rekening sturen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk niet, lees eens goed mijn antwoord.
Als u zelf ergens anders op hun netwerk gaan dan moet u inloggen met uw user ID en paswoord, u bent dus verbonden met uw eigen account maar via het fysische netwerk van iemand anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke heel erg bedankt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat meneer hier boven zegt klopt niet hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@mcjambi, wat hieronder schrijft klopt niet.
Als iemand inlogt dan gebruikt hij enkel uw fysische verbinding maar het dataverbruik gaat van ZIJN abonnement en niet van dat van de bezitter van de wifi. Door ZIJN login en ZIJN paswoord te gebruiken herkent de provider wie is aangesloten ! Verder wil ik hier niks meer over kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je hulp

Andere antwoorden (2)

Je hebt gelijk, persoonlijke hotspot is gratis, maar de data die hij gebruikt gaat van jou eigen abonnement af. Tenzij je hem via usb op je laptop /computer hebt aangesloten en dan gaat het van je thuis internet abonnement, of school w/e af.

Wat dit eigenlijk doet is dat hij een poort maakt naar het netwerk waar jij op het moment gebruik van maakt, dit kan met of zonder wachtwoord maar kost echter niets meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik in Duitsland ein NOKIA E71 Handy via de 1&1 flatrate op rijs. Mijn personlijke vaste hotspot t´huis in Bonn Bad Godesberg "FONERO" is gekoppeled med mijn huislijke netwerk, elkar heeft Dieter, een vriend van mij , geinstalleerd. In dit meoment,war ik zo 50 tot 100 meter naar mijn huis quam, vindt het mobiele telefoon het netwerk en ik internette via mijn persoonlijk hotspot. Kijk naar http://www.fon.com/de, die ook in Nederland zijn gereegistreed, denk ik toch well. In Nederland in mijn truck ga ik gratis naar MacDonald langs de weg en mijn mobiele telefoon vindt daar de hotspot en ik internette voor nix, ook telefoneeren gaat voor bijnaar nix via internet telefonie van Skype