Hoe kan je live video's plaatsen op Youtube?

De loting van de KNVB beker is vanmiddag live op youtube, maar hoe doen ze dat? En kan je zelf ook live dingen op Youtube zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kunt niet zelf live videos plaatsen: dit word vaak gedaan door bedrijven eb instanties met veel geld en die kunnen zoiets veroorloven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op YouTube komt het vaak voor dat er bovenin een blauw balkje is verschenen met daarin iets als "LIVE: Concert van xxx, yyy en zzz". Daar kun je op klikken en dan ga je naar een pagina waar camerabeelden van dat concert te zien zijn. Die zijn niet helemaal live, maar vaak zit er niet meer dan een kwartier tussen.

Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dat bij de KNVB-bekerloting anders is. Waarschijnlijk verschijnt die pop-up enkel voor de Nederlandse gebruikers, maar YouTube heeft geen enkele moeite met het ontdekken van waar je woont (denk maar aan de ergerlijke meldingen: de inhoud van dit filmpje is niet beschikbaar in je land).

Veel kijkplezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij als simpele ziel zal dat niet voor elkaar krijgen, onlangs heeft Google (eigenaar yt) bekendgemaakt dat nu ook non-profit organisaties live mogen streamen naast een aantal andere grote organisaties.

http://mashable.com/2012/03/13/youtube-non-profits-live-streaming/