Waarom onthoudt twitter mij niet meer?

Bij een heleboel websites hoef ik niet meer in te loggen op mijn computer. Bij facebook en goeievraag gaat het allemaal vanzelf. Ik heb laatst alle cookies op mijn computer verwijdert en moest dat dus allemaal opnieuw instellen. Bij alles werkt het weer normaal behalve twitter. Ik klik elke keer op dat hij mij moet onthouden maar ik moet elke keer weer inloggen. Het is een kleine moeite maar ik ben toch wel benieuwd wat hier mis gaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry ook wel handig. Firefox. Hiervoor deed hij het wel btw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, kijk dan eens onder:
Extra > Opties > Privacy > Cookies > Uitzonderingen Misschien dat daar per abuis Twitter is komen te staan? Het zou maar zo kunnen dat je met een of andere toetsencombinatie per ongeluk Twitter hebt kunnen toevoegen aan de uitzonderingen. (Is maar een gok hoor). Kijk maar eens of je daar iets kan vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee staat allemaal goed. Ik snap er echt niets van....

Antwoorden (1)

Wellicht dat je firewall verkeerd staat ingesteld. Zodat Twitter als verkeerde site wordt herkend.