Als ik bij dumpert een reclame krijg dan druk ik op f5 (vernieuwen), vervolgens krijg ik dan een andere reclame te zien!

Stel er komt een reclame, ik druk op f5, komt er een andere reclame, druk ik weer op f5, krijg ik weer een andere reclame... enzovoort...

wat te doen?

bij andere computers doet f5 het wel gewoon?

Toegevoegd na 4 minuten:
Hij doet het gewoon altijd niet! ja soms na 13x f5 drukken doet hij het eindelijk zonder reclame, maarja dat is net zo snel als gewoon de reclame kijken....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

wat dacht je van niet op f5 (wat pagina vernieuwen is) blijven drukken en even die reclame afwachten?

Of anders Firefox downloaden met als add-on de adblocker, ik heb nergens last van en zie die reclames niet meer. de heerlijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ga meestal ´back´ in Internet Explorer (Naar de vorige pagina) en als ik dan nog een keer op het betreffende filmpje klik, heb ik vaak meer geluk en is er geen reclame.

Maar verder is er niet echt een methode, die reclames komen random, dus je kunt gewoon pech hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol.

f5 is vernieuwen van de pagina dus ook het filmpje.

download google chrome en dan download je addblock.

geen advertenties.
weet niet hoe je bij f5 komt maar dan ververst de pagina alleen maar.

Toegevoegd na 2 minuten:
internet explorer is de dikste rommel in interwetwereld.\
de meeste mensen hebben dit omdat microsoft zo slim was dit als standaard browser te installeren.tegenwoordig mag je kiezen welke je wilt.

google chrome is gewoon het beste om reclames te blokkeren.je kan addons instaleren voor dit soort geintjes.internet word ook alleen maar verpest met advertenties!!