kan ik in het het huis zien wat er word gesurfd op de pc?

Toegevoegd na 6 minuten:
via een andere pc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (5)

Als je op dezelfde PC zit, dus geen aparte accounts onderling, kan je de geschiedenis opvragen. Dan kan je alles zien. Mits diegene niet zo slim is om die te wissen :)
12 jaar geleden
Ja dit kan via wireshark. Dit is een netwerk scAnner je kan dan precies zien welke sites worden bezocht en wat er nog meer op je netwerk gebeurd. Je kan het proberen te gebruiken alleen je moet wel wat verstand er van hebben. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, met het prg LogMeIn Hier gratis te downloaden:
https://secure.logmein.com/products/free/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt maar je kunt precies zien waar de remote op dat moment mee bezig is., dus ook wat voor site hij/zij bezoekt.
Ja dat kan!
Als je een thuisnetwerk opzet en 1 pc benoemd tot hoofd pc, dan kun je via een programma die ja dan installeert alle overige pc's in huis "controleren" en zelfs de muis overnemen als je dat wilt!
Mijn vriendin had dit thuis ook, dan moest eerst de proxy aangezet worden, voordat overige pc op internet konden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook zonder remote desktop oplossingen is dit te zien. Het programma Network Magic ban Cisco brengt - indien gewenst- precies in kaart welke computer welke site bezoekt. Daarnaast is het programma sowieso onmisbaar als je een beetje een netwerk hebt in huis