Op de Dell Site kan ik allemaal Drivers en downloads downloaden, geselecteerd voor mijn laptop. Moet ik ze dan allemaal downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

NEE,dat is niet nodig. Allemaal downloaden is onbegonnen werk. Jammer dat U geen specifieker info geeft,bijvoorbeeld,dat er wordt aangegeven dat het beter is om de muis optimaler te laten functioneren het keihard nodig is. Zodat U dan ook meteen weet om welke driver het gaat en dat kunt noteren. Veel mensen beseffen niet,dat een driver niks meer is dan een stuurprogramma van iets. Om er dan meerdere voor één onderdeel op te gaan halen is nergens voor nodig. Vergist U zich niet dergelijke extra bestanden ,welke door het O.S wordt gezien als essentieel verdwijnt dan in de temp of prefetch.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het beste is het dit wel te doen...

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zijn neem ik aan drivers en updates van drivers en/of laptopspecifieke software. Met name die drivers zijn meestal het best in de recentste uitvoering.

Toegevoegd na 54 minuten:
Even een aanvulling, naar aanleiding van een opmerking van Zoekertje.

Ik was er van uit gegaan dat het een post install update service betrof.

Als je gewoon op de site bent gaan kijken naar drivers en downloads dan is het zaak te kijken wat, in het geval van drivers, de meest recente is en als deze nieuwer is dan de driver die al op de laptop is geïnstalleerd dan kun je die beter downloaden en installeren.

Optionele programma's die worden aangeboden moet je alleen downloaden als ze iets bieden waar je wat aan hebt, m.a.w. als je ze ook gaat gebruiken.
rose
12 jaar geleden
rose
12 jaar geleden
Ik ging er van uit dat dit een soort post install update service was, maar je hebt gelijk, als Marijn gewoon op de site gaat kijken en daar alle drivers download, dan is dat wat teveel van het goede. Maar eigenlijk is de vraag net iets te vaag.