Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een label gemaakt in Gmail om mijn post te scheiden Wat moet ik nu doen om die post van een groep in het Label te krijgen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
876

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zet een vinkje in het eerste vakje voor alle mails die je in hetzelfde label wilt plaatsen. Dan klik je op het zwarte pijltje bij Labels (bovenaan) en kiest daar bij welk Label je de betreffende mails wilt plaatsen. Dat is alles.

Toegevoegd na 2 uur:
Als je vervolgens alle nieuw binnenkomende mail automatisch naar dat Label wilt laten verplaatsen ga je als volgt te werk:
- Klik op het radertje rechtsboven en kies voor Instellingen
- Klik op Filters en geblokkeerde adressen (de vijfde optie)
- Kies voor Nieuw filter maken
- Maak duidelijk om wat voor soort bericht het gaat, van welke afzender het moet komen of welk onderwerp het heeft
- Kies voor Filter maken met deze zoekopdracht
- Zet een vinkje in het vakje Het label toepassen, en kies het betreffende label
- Bevestig de opdracht door te klikken op Filter maken.
(Lees meer...)
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb mijn vraag misschien niet duidelijk gesteld. Ik wil die e-mails direct binnen laten komen in dat Label. Hoe doe ik dat?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Binnen Gmail kan dat met filters
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je wel voor dit duidelijke antwoordt. Heb nu geen tijd, maar wanneer ik thuis kom ga ik je advies direct toepassen. Groetjes van Edelweiz
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Edelweiz, Je hoeft eigenlijk helemaal geen filters te gebruiken. Laten we zeggen dat je een label het gemaakt
Mijn Groep.
Nu krijg je een e-mail van die groep, maar die kwam in Inbox
Markeer (vink) die mail aan en en klik op de map met het pijltje en in de lijst kies Mijn Groep
Daarna krijg je meteen een melding dat de mail verplaatst is naar Mijn Groep en of je dat met volgende mail ook wilt doen. Klik Ja, en dat is het. Filters zijn veel omslachtiger. en niet nodig in dit geval

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding