Wordt goeievraag.nl door mensen gezien als een MMO game gezien het feit dat vele alleen om de punten lijken te spelen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Door mij wel! Maar ik probeer wel altijd zon inhoudelijk goed mogelijk te antwoorden (beste antwoord is +10!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

eerder 4chan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door mij niet in ieder geval maar ben verder best benieuwd naar de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk wel door sommige mensen, maar het is de bedoeling om goede vragen te stellen en goede antwoorden te geven. Het puntensysteem zou moeten dienen als beloningssysteem. Helaas blijkt momenteel dat er velen zijn die het niet meer om goede antwoorden gaat, maar allen maar om punten te scoren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, in de eerste plaats een plaats om kennis uit te wisselen. 2 punten erbij ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het werkt verslavend, maar het werkt alleen als je ook zinnig antwoorden geeft, anders wordt alles verwijdert en verlies je 5 punten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat het puntensysteem bedacht is om "leden" te behouden...