ik wil een achtergrond plaatje uit mijn eigen bestand toevoegen?

ik heb geprobeerd met de url en met de link maar ze doen het allebei niet!
weet iemand het
en er staat trouwens ook nog iets over een watermerkplaatje??
wat is dat en hoe doe je dat??

Toegevoegd na 24 seconden:
het is op come2me.nl!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

misschien moet je eerst het plaatje dat je als achtergrond wilt gebruiken uploaden naar de webruimte ?
of misschien is het het verkeerde formaat ?

Een watermerk plaatje is wel een foto waarin een watermerk zit
zodat je nooit de originele foto kan hebben zonder te betalen
dus wellicht wordt ie daarom tegengehouden ?
probeer het voor de aardigheid eens met een ander plaatje ?
als dat wel lukt is dat watermerk blijkbaar beveiligd ?
maar normaal zou je zeggen dat als je dat plaatje met watermerk al in je map afbeelding hebt dan zou het geen probleem moeten zijn alleen zie je dan wellicht een text over het plaatje ?
of kun je die foto alleen maar zien op een bepaalde website ?
dan is ie denk ik tegen kopieren vanaf de site of doorlinken vanaf de site beveiligd.
capthavoc
12 jaar geleden
come2me.nl heeft, als ik het goed zie, een eigen app om websites mee te bouwen. Je hebt er een account nodig om die te kunnen bekijken. Jij hebt klaarblijkelijk een account.

Het zou voor de dienstverlening van dat bedrijf (come2me) beter zijn wanneer je je vraag tot hen richt.
Zij zullen aan de hand daarvan een FAQ willen maken zodat anderen niet hetzelfde probleem tegenkomen als jij.

Veel succes.