In onderstaand filmpje komen ze allemaal voorbij. Overzichtelijker kan bijna niet ;-)
Maar het zijn vanzelfsprekend alleen maar fragmenten.

Hier een complete lijst, inclusief de liedjes (landen) die al uit de race zijn.
http://www.agrino.org/esc/

Je kunt ze downloaden via een file-sharing-site. Als je het gratis wilt, dan ben je wel even bezig. Parallel downloaden gaat dan niet, en je moet voor ieder liedje 60 seconden wachten. Als je daar geen zin in hebt, en het is belangrijk genoeg voor je, kun je een abonnement overwegen voor een Eurootje of 4 voor 3 dagen.

Succes! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Ja bedankt, maar er zijn nog geen landen uit de race, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vrees dat je gelijk hebt ;-) Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat er al semi-finales waren geweest. Nu ik wat meer wakker ben, heb ik het nogmaals gelezen, en zie nu dat de 1e semi-finale pas op 10 mei is. Kortom: iedereen is dus nog in de race ;-)