Wie is en waar vind ik informatie over de webmaster (ontwerper) van Wikipedia? Vertrek vanaf de Nederlandse site ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (2)

Er is niet 1 centrle webmaster. Er zijn meerdere mensen die gezamenlijk het cms Mediawiki hebben ontwikkeld, en weer anderen zorgen voor de inhoud. De organisatie eromheen, de Wikimedia Foundation, zorgt voor de continuiteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bedoel je Jimmy Wales?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Wales

Toegevoegd na 13 minuten:
Noch de ontwerper, noch de webmaster, maar wel oprichter en baas achter de schermen.

Toegevoegd na 13 minuten:
Noch de ontwerper, noch de webmaster, maar wel oprichter en baas achter de schermen.