Is een betaling van Paypal naar Ideal veilig als ontvanger?

Ik probeer dus iets via marktplaats te verkopen. Het gaat hierbij om een onderdeel van een spel. Echter als iemand met Paypal gaat betalen en ik verstuur de onderdelen zodra ik het geld op mijn rekening zie staan. Kan hij dan straks als ik dus de onderdelen aan hem heb gegeven zijn geld nog terughalen? Zoiets hoorde ik namelijk over Paypal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja, PayPal is geen gegarandeerde betaalmethode. Ontevreden kopers kunnen een dispuut opstarten en geld terugvragen. Tip: maak foto's van de onderdelen en verstuur het pakketje aangetekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoe kan ik dan zien of iemand met paypal betaald? Ik weet namelijk niet of het mogelijk is om paypal te ontvangen op een ideal rekening (gewone bankrekening ) bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist mijn ww niet meer vandaar dat ik even via een andere pc reageer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een PP betaling komt op een PP rekening binnen. Je kunt het dan handmatig overboeken naar je bank.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt voor je reactie, ik heb helaas geen pp account dus moet hij waarschijnlijk gewoon via ideal betalen. bij deze weet ik genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok!
Als jij gewoon netjes handelt zal er niets aan de hand zijn. Paypal zal alleen maar geld terug halen als jij je product niet mooier hebt voorgesteld dan dat het is. Het accepteren van paypal geeft aan dat je de juiste voorstelling van zaken geeft. Paypal heeft heus in de gaten of een afnemer misbruik maakt van de geld retour service. Als iemand elke keer geld terug eist word hij geroyeerd als deelnemer. Paypal is dus voor eerlijke handel. En dat kan je van veel marktplaats aanbieders niet zeggen.